Digitaliseren voor beter klantcontact

Geplaatst op:22 maart 2017

Schravenmade Advocaten hecht grote waarde aan persoonlijk klantcontact en een hoge klanttevredenheid. Dit zien klanten bij ons terug in onze manier van communiceren, onze tweewekelijkse nieuwsbrief (ondernemersupdate) én sinds enige tijd ook via ons digitale cliëntenportaal.

Inzicht op ieder moment van de dag

Middels ons cliëntenportaal, genaamd Mijn Dossier, geven wij onze cliënten inzicht in hun dossier. Zo kunnen zij, in één overzichtelijk systeem:

  • De gewerkte uren van een specifiek dossier inzien;
  • Eventuele declaraties ten behoeve van een dossier inzien;
  • Processtukken bekijken, of zelf uploaden met een grootte van 25+ mb;
  • Correspondentie omtrent specifieke dossiers inzien.

Aanmelden voor digitaal dossier?

Aanmelden voor Mijn Dossier is kosteloos en doet u door uw gegevens te e-mailen naar info@schravenmade.nl. Wij maken dan een inlogcode voor u aan waardoor u toegang krijgt tot de dossiers die wij voor u beheren. Voor vragen kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen via 0346 55 47 03.
Meer informatie en screenshots? Bekijk nu de pagina van Mijn Dossier.

Elke werkdag bereikbaar
Stel uw vraag

E-mail specifieke vragen
info@Schravenmade.nl
Bel ons voor al uw vragen: 
0346-55 47 03

Contactinformatie

Bisonspoor 1218
3605 KZ Maarssen
Tel: 0346-55 47 03
Fax: 0346-56 07 64
Info@Schravenmade.nl

Schrijf u in voor onze tweewekelijkse nieuwsbrief

advocaat utrecht high trust
envelopephone-handset
Share This
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram